Hervannan toimistossa kokeillaan uutta toimintatapaa


Hervannan toimistossa voi asioida ainoastaan ajanvarauksella 3.4.–31.10.2017.

Tampereen kaupungin alueella on kaksi Kelan toimistoa. Hervannan toimistossa asiakkaita palvellaan kokeilun ajan ma–pe klo 9–12, 13–14 ja 14.30–15. Ajanvarausaikoja lisätään, jotta asiakkaiden sujuva ja laadukas palvelu voidaan turvata. Kokeilun aikana toimistossa ei voi asioida ilman ajanvarausta.

Vastauksia myös verkosta

Moniin kysymyksiin löytyy vastaus helposti ja nopeasti Kelan verkkosivuilta.

Kelan asiointipalvelussa (www.kela.fi/asiointi) voi hakea lähes kaikkia etuuksia ja tarkistaa esimerkiksi oman hakemuksen käsittelytiedot. Asiointipalveluun kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Verkkoasiointipalvelussa voit

  • hakea Kelan etuuksia
  • ilmoittaa muutoksista ja lakkauttaa tuen
  • muuttaa tilinumeroa
  • tarkistaa, onko hakemuksesi ratkaistu, paljonko etuutta maksetaan ja milloin maksupäivä on
  • lähettää etuusasioihin liittyviä viestejä.

Tutustu myös Kysy Kelasta -palstaan, jossa Kelan asiantuntijat vastaavat asiakkaiden kysymyksiin joka arkipäivä.

Lisätietoja asiakkaille: