Muutoksia Kelan toimistojen palveluihin Nokialla ja Ylöjärvellä


Nokian toimiston aukioloajat muuttuvat 2.1.2018. Ylöjärven toimiston remontti valmistuu 3.1.2018.

Nokian toimistossa asiakkaita palvellaan 2.1.2018 alkaen maanantaisin ja tiistaisin klo 9–12 ja 13–15. Perjantaisin asiakkaita palvellaan vain ajanvarauksella.

Ylöjärven remontoitu toimisto (Mikkolantie 7) avataan 3.1.2018. Toimistossa on nyt kaksi asiakaspäätettä, joilla voi esimerkiksi täyttää hakemuksia ja lähettää liitteitä.

Ylöjärvellä asiakkaita palvellaan keskiviikkoisin ja torstaisin klo 9–12 ja 13–15. Perjantaisin asiakkaita palvellaan vain ajanvarauksella.

Ajanvarauksen voi tehdä verkossa osoitteessa www.kela.fi/ajanvaraus tai soittamalla Kelan palvelunumeroon. Asiakas voi myös varata ajan myös Kelan puhelinpalveluun, joka palvelee maanantaista perjantaihin.

Vastaus moneen kysymykseen verkosta


Moniin kysymyksiin löytyy vastaus helposti ja nopeasti Kelan verkkosivuilta.

Kelan asiointipalvelussa (www.kela.fi/asiointi) voi hakea lähes kaikkia etuuksia ja tarkistaa esimerkiksi oman hakemuksen käsittelytiedot. Asiointipalveluun kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Verkkoasiointipalvelussa voit:

  • hakea Kelan etuuksia
  • lähettää hakemukseen tarvittavat liitteet
  • ilmoittaa muutoksista ja lakkauttaa tuen
  • muuttaa tilinumeroa
  • tarkistaa, onko hakemuksesi ratkaistu, paljonko etuutta maksetaan ja koska maksupäivä on
  • lähettää etuusasioihin liittyviä viestejä.

Tutustu Kysy Kelasta -palstaan, jossa Kelan asiantuntijat vastaavat asiakkaiden kysymyksiin joka arkipäivä.

Lisätietoja asiakkaille: