Siirry sisältöön

Muutoksia Kelan toimiston aukioloaikoihin Riihimäellä

Riihimäen toimistossa asiakkaita palvellaan 2.1.2018 alkaen maanantaista keskiviikkoon klo 9–12 ja 13–16. Torstaisin ja perjantaisin asiakkaita palvellaan vain ajanvarauksella.

Asiakkaan kannattaa varata aika etenkin silloin, kun hänen elämäntilanteensa muuttuu ja hän tarvitsee neuvontaa tukien hakemisessa. Kun asiakas varaa etukäteen ajan, Kelan palveluasiantuntijalla on mahdollisuus perehtyä asiakkaan tilanteeseen etukäteen.

Ajanvarauksen voi tehdä verkossa osoitteessa www.kela.fi/ajanvaraus tai soittamalla Kelan palvelunumeroon. Asiakas voi myös varata ajan myös Kelan puhelinpalveluun, joka palvelee maanantaista perjantaihin.

Vastaus moneen kysymykseen verkosta

Moniin kysymyksiin löytyy vastaus helposti ja nopeasti Kelan verkkosivuilta.

Kelan asiointipalvelussa (www.kela.fi/asiointi) voi hakea lähes kaikkia etuuksia ja tarkistaa esimerkiksi oman hakemuksen käsittelytiedot. Asiointipalveluun kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Verkkoasiointipalvelussa voit:

  • hakea Kelan etuuksia
  • lähettää hakemukseen tarvittavat liitteet
  • ilmoittaa muutoksista ja lakkauttaa tuen
  • muuttaa tilinumeroa
  • tarkistaa, onko hakemuksesi ratkaistu, paljonko etuutta maksetaan ja koska maksupäivä on
  • lähettää etuusasioihin liittyviä viestejä.

Tutustu Kysy Kelasta -palstaan, jossa Kelan asiantuntijat vastaavat asiakkaiden kysymyksiin joka arkipäivä.

Lisätietoja asiakkaille: