Muutoksia toimistojen aukioloaikoihin Pohjois-Savossa ja Pohjois-Karjalassa


Kelan Pohjois-Savon ja Pohjois-Karjalan toimistojen aukioloajat muuttuvat 1.10.

Pohjois-Savossa Nilsiän, Lapinlahden, Tuusniemen, Kiuruveden, Pielaveden ja Siilinjärven toimistot ovat 1.10. alkaen avoinna seuraavasti:

  • Kuopion Nilsiän toimisto, ti ja to klo 9–12 ja 13–15
  • Lapinlahden toimisto, ma ja ke klo 9–12 ja 13–15
  • Tuusniemen toimisto, ke klo 9–12 ja 13–15
  • Kiuruveden toimisto, ma ja ke klo 9–12 ja 13–15
  • Pielaveden toimisto, ti ja to klo 9–12 ja 13–15
  • Siilinjärven toimisto, ma–pe klo 9–12 ja 13–15.

Pohjois-Karjalassa Lieksan, Nurmeksen ja Outokummun toimistot ovat 1.10. alkaen avoinna seuraavasti:

  • Lieksan toimisto, ma–pe klo 9–12 ja 13–15
  • Nurmeksen toimisto, ma–pe klo 9–12 ja 13–15
  • Outokummun toimisto, ma–to klo 10–12 ja 13–15, pe vain ajanvarauksella.

Vastaus moneen kysymykseen verkosta


Moniin kysymyksiin löytyy vastaus helposti ja nopeasti Kelan verkkosivuilta.

Kelan asiointipalvelussa (www.kela.fi/asiointi) voi hakea lähes kaikkia etuuksia ja tarkistaa esimerkiksi oman hakemuksen käsittelytiedot. Asiointipalveluun kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Verkkoasiointipalvelussa voit:

  • hakea Kelan etuuksia
  • ilmoittaa muutoksista ja lakkauttaa tuen
  • muuttaa tilinumeroa
  • tarkistaa, onko hakemuksesi ratkaistu, paljonko etuutta maksetaan ja koska maksupäivä on
  • lähettää etuusasioihin liittyviä viestejä.

Tutustu Kysy Kelasta -palstaan, jossa Kelan asiantuntijat vastaavat asiakkaiden kysymyksiin joka arkipäivä.

Voit myös puhelin- tai toimistoajan. Lue lisää ajanvarauksesta ja varaa aika: www.kela.fi/ajanvaraus.