Ylöjärven toimisto on suljettu 14.8.–31.12.

Kelan Ylöjärven toimistoa remontoidaan 14.8.–31.12.2017. Toimisto on suljettu remontin ajan.

Asiakkaat voivat asioida lähialueen toimistoissa. Lähimmät toimistot löytyvät Nokialta ja Tampereelta.

Monissa etuusasioissa riittää soitto Kelan palvelunumeroon. Puhelinpalvelusta voi myös varata ajan. Tällöin Kelan palveluneuvoja soittaa sinulle sovittuna aikana.

Vastauksia myös verkosta

Moniin kysymyksiin löytyy vastaus helposti ja nopeasti Kelan verkkosivuilta.

Kelan asiointipalvelussa (www.kela.fi/asiointi) voi hakea lähes kaikkia etuuksia ja tarkistaa esimerkiksi oman hakemuksen käsittelytiedot. Asiointipalveluun kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Verkkoasiointipalvelussa voit

  • hakea Kelan etuuksia
  • ilmoittaa muutoksista ja lakkauttaa tuen
  • muuttaa tilinumeroa
  • tarkistaa, onko hakemuksesi ratkaistu, paljonko etuutta maksetaan ja milloin maksupäivä on
  • lähettää etuusasioihin liittyviä viestejä.

Tutustu myös Kysy Kelasta -palstaan, jossa Kelan asiantuntijat vastaavat asiakkaiden kysymyksiin joka arkipäivä.