Muutoksia Kelan palveluihin Helsingissä


Vuosaaren ja Malmin toimistojen palvelut muuttuvat tammikuussa 2018.

Vuosaaren toimisto palvelee 8.1. alkaen maanantaista perjantaihin klo 9–16. Kun asiakas tulee toimistoon, Kelan palveluneuvoja arvioi ja opastaa, mikä tapa asioida sopii parhaiten asiakkaan tilanteeseen.

Asiakas voi

  • hoitaa asian verkossa
  • soittaa puhelinpalveluun
  • varata ajan toimistoon tai puhelinpalveluun
  • hoitaa asian palvelupisteessä
  • jättää liitteen tai hakemuksen postilaatikkoon.

Vuosaaren toimistoon voi myös varata ajan. Asiakkaan kannattaa varata aika etenkin silloin, kun hänen elämäntilanteensa muuttuu ja hän tarvitsee neuvontaa tukien hakemisessa. Kun asiakas varaa ajan, Kelan palveluasiantuntijalla on mahdollisuus perehtyä asiakkaan tilanteeseen etukäteen. Lue lisää ajanvarauksesta ja varaa aika osoitteessa www.kela.fi/ajanvaraus.

Malmin toimistossa asiakkaita palvellaan 12.1.2018 alkaen maanantaista torstaihin 9–16. Perjantaisin asiakkaita palvellaan vain ajanvarauksella.

Lisätietoja asiakkaille: