Siirry sisältöön

Muutoksia Kelan palveluihin Enossa


Kelan palvelut Enon yhteispalvelupisteessä päättyvät helmikuun lopussa. Tammi- ja helmikuussa Kelan palveluneuvoja on tavattavissa Enon yhteispalvelupisteessä. Palveluneuvoja auttaa esimerkiksi asiointipalvelun ja puhelinajanvarauksen käytössä.

Kelan palvelut Enon yhteispalvelupisteessä lakkaavat 28.2.2018. Maaliskuun alusta lähtien yhteispalvelupisteessä ei voi enää hoitaa Kela-asioita.

Tammi- ja helmikuussa yhteispalvelupisteen henkilökunta avustaa Kela-asioissa normaaliin tapaan ma–pe klo 9.00–11.30 ja 12.30–15.00.

Lisäksi tammi- ja helmikuussa Kelan palveluneuvoja on tavattavissa yhteispalvelupisteessä seuraavasti:

  • ma 8.1. klo 9–11 ja 12–15
  • ma 15.1. klo 9–11 ja 12–15
  • ma 22.1. klo 9–11 ja 12–15
  • ma 29.1. klo 9–11 ja 12–15
  • ma 12.2. klo 9–11 ja 12–15
  • ma 26.2. klo 9–11 ja 12–15.

Palveluneuvoja voi esimerkiksi auttaa varaamaan puhelinajan ja opastaa asiointipalvelun käytössä.

Puhelinajanvarauksella asiakas voi hoitaa etuusasioita ja saada neuvoa verkkoasiointiin.

Kelan asiointipalvelussa (www.kela.fi/asiointi) voi hakea lähes kaikkia etuuksia ja tarkistaa esimerkiksi oman hakemuksen käsittelytiedot. Asiointipalveluun kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Joensuun toimiston remontti valmistuu keväällä


Lähimmät Kelan toimistot ovat Joensuussa. Joensuun keskustan toimisto (Torikatu 9) palvelee joka arkipäivä klo 9–16. Rantakylän toimisto (Puronsuunkatu 1) palvelee vain ajanvarauksella.

Torikadun toimiston odotustila on pieni, minkä vuoksi ajanvarauksella tapahtuvaa palvelua on lisätty. Keskustan toimisto muuttaa keväällä 2018 takaisin Koulukadulle, kun Koulukadun toimiston remontti on valmis.

Lisätietoja asiakkaille: