Asiasanat kirjaimella "A"

Asiasanalla "asiakaspalvelu" löytyi 10 hakutulosta

Palvelunumerot henkilöasiakkaille

Puhelinpalvelusta tavoitat palveluneuvojan ma–pe klo 8–17.

Toimistot ja muut palvelupisteet

Kelan toimistojen ja muiden palvelupisteiden yhteystiedot löydät palvelupisteen haulla. Toimistoissa ei ole puhelinpalvelua. Puhelimitse asiakkaita palvelevat elämäntilannekohtaiset palvelunumerot.

Anna palautetta

Lähetä Kelalle kysymyksiä tai palautetta kysymys-ja palautelomakkeiden avulla. Jos kysymyksesi koskee henkilökohtaista etuusasiaa, soita puhelinpalveluumme, josta saat henkilökohtaista neuvontaa.

Kela-Kerttu neuvoo lapsiperheitä verkossa

Kysy Kela-Kertulta lapsiperheiden tuista!

Kelan aukioloajat

Kelan toimistojen aukioloajat kerrotaan palvelupistehaussa. Puhelinpalvelu on auki ma–pe klo 8–18.

Usein jo soitto riittää

Kela neuvoo puhelimessa ma–pe klo 8–16. Numerot on jaettu elämäntilanteittain ja niissä neuvoo asiaan perehtynyt palveluneuvoja.

Ajanvaraus muutostilanteisiin

Monimutkaisemmat Kela-asiat voi hoitaa ajanvarauksella puhelimessa tai toimistossa.

Kansainvälisten asioiden keskus (KV-keskus)

Kelan KV-keskus palvelee kaikkia Suomeen tai ulkomaille muuttavia ja muissa kansainvälisissä sosiaaliturvatilanteissa olevia asiakkaita.

Обслуживание клиентов на русском языке с помощью видеосвязи

При желании получить телефонную консультацию на русском языке вы можете позвонить по номеру 020 6344 901 (Пон–пят 9–16)

Asiakaspalvelu kurdin kielellä kuvayhteyden avulla

Kela kokeilee kurdia (sorani) puhuville asiakkaille uutta asiakaspalvelua, jossa käytetään kuvayhteyttä. Kokeilun ajan voit ottaa tietokoneella kuvayhteyden asiakaspalvelijoihimme.

Näytetään tulokset 1 - 10.