Kela-taksin käyttäjät pääsevät ääneen asiakasraadissa

Kela haluaa kuulla asiakkaiden näkemyksiä taksipalveluista ja niiden kehittämistarpeista.

Kela järjestää marraskuussa 3 asiakasraatia, joissa keskustellaan vapaamuotoisesti siitä, miten Kelan korvaamat taksikyydit sujuvat asiakkaan näkökulmasta ja mitä asiakkaat toivoisivat taksipalvelulta jatkossa.

- Asiakasraadit ovat yksi tapa saada tietoa asiakkaiden näkemyksistä ja tarpeista sekä mahdollistaa asiakkaiden aktiivinen osallistuminen palveluiden kehittämiseen. Asiakkaat käyttävät Kela-taksia erilaisissa elämäntilanteissa. Joku tarvitsee Kela-taksia satunnaisesti, toinen käyttää Kela-taksia säännöllisesti. Asiakkainamme on niin yksin matkustavia lapsia kuin saattajan kanssa matkustavia vanhuksiakin.  Asiakaskokemukseen vaikuttaa myös asiakkaan asuinympäristö välimatkoineen.  Kaikki asiakaskokemukset ovat tervetulleita, sanoo suunnittelija Anne Kyllönen asiakkuuksien kehittämisyksiköstä.

Ilmoittaudu nopeasti, paikkoja on rajoitetusti!

Asiakasraadit pidetään verkossa Skype-ohjelman välityksellä.

10.11.2020 klo 14.00–15.30
16.11.2020 klo 14.00–15.30
25.11.2020 klo 14.00–15.30.

Yhteen keskusteluun otetaan noin 8 henkilöä, jotta kaikki saavat äänensä kuuluviin.

Raatiin pitää ilmoittautua 28. 10.2020 mennessä. Ilmoittautumisen yhteydessä asiakas saa täytettäväkseen lomakkeen, jossa tiedustellaan hänen yhteystietojaan ja kokemustaan Kela-taksin käytöstä. Asiakasraatiin valittu asiakas saa sähköpostilla erillisen kutsun tilaisuuteen.

Lisätietoja asiakkaalle:

asiakasraadit@kela.fi