Muutoksia Kelan palveluihin Porissa

Porin palvelupisteessä (Yrjönkatu 23) asiakkaita palvellaan 5.9.2018 alkaen keskiviikkoisin vain ajanvarauksella.

Muina päivinä palvelupisteessä voi asioida myös ilman ajanvarausta. Palvelupiste on auki ma–ti ja to–pe klo 10–16.

Asiat kuntoon ajanvarauksella

Kun asiakas varaa ajan, Kelan palveluneuvoja voi perehtyä asiakkaan tilanteeseen etukäteen. Asiakkaan kannattaakin varata aika etenkin silloin, kun hänen elämäntilanteensa muuttuu ja hän tarvitsee neuvoja tukien hakemisessa. Ajanvarauksella asiakas pääsee asioimaan sovittuna ajankohtana ilman jonottamista.

Asiakas voi varata ajan palvelupisteeseen tai puhelinpalveluun. Jos ajan varaa puhelinpalveluun, Kelan palveluneuvoja soittaa sovittuna ajankohtana. Puhelinpalvelu on auki maanantaista perjantaihin. Puhelinajanvarauksella asiakas voi hoitaa etuusasioita ja saada neuvoja esimerkiksi verkkoasiointiin.

Ajan voi varata verkossa osoitteessa www.kela.fi/ajanvaraus tai soittamalla Kelaan.

Lisätietoja asiakkaille: