Muutoksia Kelan palvelupisteiden aukioloaikoihin 13 paikkakunnalla

Kelan palvelupisteiden aukioloajat muuttuvat 13 paikkakunnalla marraskuun alussa. Katso oheisesta luettelosta, miten palvelupisteet ovat jatkossa auki.

Seuraavien palvelupisteiden aukioloajat muuttuvat torstaista 1.11. alkaen

Haapajärvi (Puistokatu 52)

  • ma ja to klo 10­–12 ja 13–15 ilman ajanvarausta
  • ti ajanvarauksella.

Nivala (Kalliontie 18)

  • ma ja pe klo 10–12 ja 13–15 ilman ajanvarausta
  • ke ajanvarauksella.

Oulainen (Oulaistenkatu 36)

  • ke ja pe klo 10–12 ja 13–15 ilman ajanvarausta
  • ma ajanvarauksella.

Pyhäjärvi (Asematie 4)

  • ma ja pe klo 10–12 ja 13–15 ilman ajanvarausta
  • ke ajanvarauksella.                                                                                               

Ylivieska (Kyöstintie 8)

  • ma, ke ja pe klo 10–16 ilman ajanvarausta
  • ti ja to klo 10–16 ajanvarauksella tai ilman ajanvarausta.

Raahe (Kauppakatu 42)

  • ma–ke ja pe klo 10–16 ilman ajanvarausta
  • to ajanvarauksella.

Ranua (Keskustie 1)

  • ti klo 10­–12 ja 13–15 ilman ajanvarausta
  • ti klo 9­–10 ja to klo 10­–12 ja 13­–15 ajanvarauksella.

Taivalkoski (Kauppatie 9)

  • ti ja to klo 10­–12 ja 13–15 ilman ajanvarausta
  • ti ja to 9­–10 ajanvarauksella.

Ylitornio (Niurontie 2)

  • ma klo 10–12 ja 13–15 ilman ajanvarausta
  • pe klo 10–12 ja 13–15 ajanvarauksella.

Seuraavien palvelupisteiden aukioloajat muuttuvat maanantaista 5.11. alkaen

Hanko (Kulmakatu 12)

  • ti ja to klo 9­–12 ja 13–15 ajanvarauksella tai ilman ajanvarausta.

Tammisaari (Kuningattarenkatu 7)

  • ma­­–ti ajanvarauksella
  • ke–pe klo 9–12 ja 13–15 ilman ajanvarausta.

Karjaa (Keskuskatu 88)

  • ma–ke klo 9–12 ja 13–15 ilman ajanvarausta
  • to–pe ajanvarauksella.

Kirkkonummi (Kirkkotallintie 3)

  • ma–ti ja to–pe klo 9–12 ja 13–16 ilman ajanvarausta
  • ke ajanvarauksella.

Asiat kuntoon ajanvarauksella

Kun asiakas varaa ajan, Kelan palveluasiantuntija voi perehtyä asiakkaan tilanteeseen etukäteen. Asiakkaan kannattaa varata aika etenkin silloin, kun hänen elämäntilanteensa muuttuu ja hän tarvitsee neuvoja tukien hakemiseen. Ajanvarauksella asiakas pääsee asioimaan sovittuna ajankohtana ilman jonottamista.

Asiakas voi varata ajan palvelupisteeseen tai puhelinpalveluun. Jos ajan varaa puhelinpalveluun, Kelan palveluasiantuntija soittaa sovittuna ajankohtana. Puhelinpalvelu on auki maanantaista perjantaihin. Puhelimessa voi hoitaa etuusasioita ja saada neuvoja esimerkiksi verkkoasiointiin.

Ajan voi varata verkossa osoitteessa www.kela.fi/ajanvaraus tai soittamalla Kelaan.

Lisätietoja asiakkaille: