Asiointipalveluissa voi esiintyä käyttökatkoja 16.5. klo 23–02 Lisätietoja
Kelan etäpalveluissa on havaittu häiriö Lisätietoja
Yhteystiedot
Kelan strategia
Kelan strategia sisältää kolme toisiinsa limittyvää tavoitetta:
- luottamus ja yhteistyön vahvistaminen
- asiakaskokemuksen kehittäminen sekä
- tiedon liikkuvuus ja hyödyntäminen.
Kelan visio kertoo työmme tärkeydestä:
Lähellä ihmistä. Hyvinvointia tiedolla, tuella ja yhteistyöllä.
Strategiset tavoitteet
Konkretisoimme strategista suuntaamme avaintuloskokonaisuudella
Olemme ottaneet Kelassa käyttöön tavoitejohtamisen OKR-mallin. Avaintuloskokonaisuutemme koostuu strategiaa tarkentavasta tavoitteesta sekä strategian onnistumisen osoittavasta avaintuloksesta.
Avaintuloskokonaisuus on kuvattu strategiaesityksessämme.
Tutustu Kelan strategiaesitykseen
Avaintuloskokonaisuus on kuvattu strategiaesityksessämme.
- Kelan strategia (pdf)