Vastaa kyselyyn ja vaikuta Kelan palveluihin julkisille ja yksityisille organisaatioille

Kela kerää yhteisöasiakkaidensa ja kumppaniensa näkemyksiä Kelan palvelujen toimivuudesta ja suunnitelmista niiden kehittämiseksi. Vastaa verkkokyselyyn viimeistään 19.11. ja vaikuta palvelujen kehittämiseen.

Seuraamme aktiivisesti yritys- ja yhteisöasiakkaiden kokemuksia ja toiveita palveluistamme ja järjestämme loka-marraskuussa lyhyen verkkokyselyn. Kyselyn tavoitteena on saada kokonaisarvio Kelan palveluista sekä kerätä tietoa viestinnän ja asiakaspalvelun kanavista. Tietoa hyödynnetään palvelujen kehittämisessä.

Kuulut kyselyn kohderyhmään, jos hoidat työssäsi Kela-asioita ja työskentelet esimerkiksi

  • yksityisessä yrityksessä tai yhtiössä
  • julkisessa organisaatiossa, kuten valtiolla, kunnassa tai seurakunnassa
  • säätiössä tai yhdistyksessä.

Vastaa kyselyyn viimeistään 19.11.2021

Tule mukaan vaikuttamaan ja vastaa kyselyyn.

Kyselyyn vastaaminen kestää muutaman minuutin. Kerro kyselystä myös työssään Kela-asioita hoitaville kollegoillesi ja yhteistyökumppaneillesi!

Kaikki vastaukset käsitellään anonyymisti ja luottamuksellisesti niin, ettei tuloksia voida yhdistää yksittäiseen vastaajaan. Vastauksia käytetään ainoastaan palveluiden kehittämiseen.

Tulokset julkaistaan valituissa Kelan kanavissa alkuvuoden 2022 aikana.

Kyselyn toteuttaa Kelan asiakkuuksien kehittämisyksikkö, ja tiedonkeruusta vastaa Kelan digitaalisen tiedonkeruun ryhmä.

Lisätietoja kyselystä saat osoitteesta asiakkuus.kehittamisyksikko@kela.fi.