Missä Kela on mielestäsi onnistunut? Mikä vaatii kehittämistä? Voit antaa meille palautetta ja kehittämisehdotuksia Kelan palveluista, etuuksista ja toiminnasta.

Otamme mielellämme vastaan palautetta ja kehittämisehdotuksia myös yhteistyökumppaneilta ja työnantaja-asiakkailta.

Voit pyytää Kelaa vastaamaan palautteeseesi.

Jos haluat ilmoittaa verkkopalvelun viasta tai teknisestä ongelmasta, lähetä sähköpostia tekniseen asiakastukeen, tekninentuki@kela.fi.

Palautteella et voi hoitaa Kela-asioitasi

Huomaathan, että palautelomakkeella et voi hoitaa henkilökohtaisia Kela-asioita tai vaikuttaa niiden käsittelyyn, sillä palaute ei yhdisty Kela-tietoihisi.

Palautelomakkeella et voi lähettää Kelaan esimerkiksi muutosilmoituksia, tilinumeroita tai ajanvarauksen peruutuksia. Emme myöskään voi vastata palautelomakkeella lähetettyihin henkilökohtaisia asioita koskeviin kysymyksiin.

Voit hoitaa Kela-asioitasi

Työnantajana tai yhteistyökumppanina voit hoitaa Kela-asioita

Koskeeko palautteesi taksin tilaamista tai taksimatkaa?

Anna taksimatkaa tai taksin tilaamista koskeva palaute suoraan sille palveluntuottajalle, jota palaute koskee, tai jolta taksimatka on tilattu.