Miksi Kela mainostaa?

Kelalla on lakisääteinen velvollisuus tiedottaa tuista ja palveluista. Mainonnalla varmistamme, että viestimme näkyvät ja kuuluvat siellä, missä ihmiset ovat. Verkon ja sosiaalisen median avulla pääsemme suoraan lähelle asiakkaitamme.

Markkinoimme Kelan eri palvelukanavia, etenkin verkkoasioinnin nopeutta ja helppoutta, ja kerromme palvelukanavien hyödyistä. Lisäksi teemme tunnetuksi uusia palvelutapoja, kuten liitteiden lähettämistä verkossa, ja kerromme parannuksista verkkoasiointipalvelussamme. Muistutamme myös asiakkaita hakemaan heille kuuluvat etuudet ajoissa.

Verkkomarkkinointi eri muodoissaan on erittäin kustannustehokasta. Jatkuvan verkkonäkyvyyden ansiosta viestimme tavoittavat ihmisiä mahdollisimman laajasti. Verorahoja säästyy, kun yhä suurempi osa asiakkaistamme hoitaa asiansa itse verkossa. Tällöin voimme palvella entistä paremmin niitä asiakkaita, jotka tarvitsevat henkilökohtaista neuvontaa tai muuta tukea asioimistaan varten.

Viimeksi muokattu 29.6.2015
Sivu päivitetty 29.6.2015