Käyttökatko asiointipalveluissa 22.4. klo 06.00–08.00 Lisätietoja
Auta meitä kehittämään Kelaa
Missä Kela on mielestäsi onnistunut? Mikä vaatii kehittämistä? Voit antaa meille palautetta ja kehittämisehdotuksia Kelan palveluista, etuuksista ja toiminnasta.
Otamme mielellämme vastaan palautetta ja kehittämisehdotuksia myös yhteistyökumppaneilta ja työnantaja-asiakkailta.
Voit pyytää Kelaa vastaamaan palautteeseesi.
Jos haluat ilmoittaa verkkopalvelun viasta tai teknisestä ongelmasta, lähetä sähköpostia tekniseen asiakastukeen, tekninentuki@kela.fi.
Jos asiasi koskee verkkopalveluidemme saavutettavuutta, anna palautetta saavutettavuusselosteessa löytyvällä palautelomakkeella.
Palautteella et voi hoitaa Kela-asioitasi
Huomaathan, että palautelomakkeella et voi hoitaa henkilökohtaisia Kela-asioita tai vaikuttaa niiden käsittelyyn, sillä palaute ei yhdisty Kela-tietoihisi.
Palautelomakkeella et voi lähettää Kelaan esimerkiksi muutosilmoituksia, tilinumeroita tai ajanvarauksen peruutuksia. Emme myöskään voi vastata palautelomakkeella lähetettyihin henkilökohtaisia asioita koskeviin kysymyksiin.
Voit hoitaa Kela-asioitasi
Työnantajana tai yhteistyökumppanina voit hoitaa Kela-asioita
- työnantajan asiointipalveluissa
- työnantajien chatissä tai puhelinpalvelussa
- yhteistyökumppaneiden chatissä tai puhelinpalvelussa.
Koskeeko palautteesi taksin tilaamista tai taksimatkaa?
Anna taksimatkaa tai taksin tilaamista koskeva palaute suoraan sille palveluntuottajalle, jota palaute koskee, tai jolta taksimatka on tilattu.