Ge respons

Vad har vi lyckats med och hur kan vi bli bättre? På responsblanketten kan du ge respons på FPA:s verksamhet och service. Vi tar också gärna emot förbättringsförslag.

Observera att det här är en responsblankett. Använd e-tjänsten i förmånsärenden. Där kan du tryggt skicka också personliga uppgifter. Du kommer till tjänsten via knappen "Logga in på e-tjänsten" uppe i högra hörnet.

Responsblankett

Ge respons om FPA:s verksamhet och service.

Skicka respons

Vi har fått mycket respons på köerna i kundservicen och på problemen i återuppringningssystemet.

Vi fokuserar maximala resurser på att lösa problemen.

Man kan dock inte snabba upp handläggningen av sina egna förmånsärenden genom att sända oss respons om problemen.

Tyvärr kan vi för närvarande inte svara på all kundrespons.

Vi beklagar situationen.

Om du stöter på tekniska problem eller om du vill anmäla ett fel i vår webbtjänst får du hjälp av vår tekniska kundsupport.

Mer information

Senast ändrad 8.2.2017
Uppdaterad 8.4.2014