Kela kartoittaa taksia käyttävien asiakkaiden kokemuksia | KelaSiirry sisältöön
Tiedote

Kela kartoittaa taksia käyttävien asiakkaiden kokemuksia

Julkaistu 11.4.2023

Noin 20 000 Kela-taksia käyttävää asiakasta saa tekstiviestillä asiakastyytyväisyyskyselyn viikolla 14.

Kela lähettää noin 20 000 asiakkaalle asiakastyytyväisyyskyselyn tekstiviestillä. Kyselyssä asiakasta pyydetään arvioimaan saamansa kuljetuspalvelua asteikolla 0–10. Lisäksi asiakas voi antaa vapaamuotoista palautetta.

Kyselyn tavoitteena on varmistaa, että Kela-taksia käyttävät asiakkaat saavat sellaista palvelua, mitä Kela edellyttää. Saatujen vastausten avulla Kela kehittää palvelua edelleen yhdessä sopimuskumppaneidensa kanssa. 

Kysely lähetetään satunnaisesti valituille asiakkaille, jotka ovat käyttäneet Kela-taksia 27.2.–19.3.2023.

Lisätietoja: 

Sivu päivitetty 25.6.2024