Tiedote
Kela kartoittaa taksia käyttävien asiakkaiden kokemuksia
Julkaistu 11.4.2023
Noin 20 000 Kela-taksia käyttävää asiakasta saa tekstiviestillä asiakastyytyväisyyskyselyn viikolla 14.
Kela lähettää noin 20 000 asiakkaalle asiakastyytyväisyyskyselyn tekstiviestillä. Kyselyssä asiakasta pyydetään arvioimaan saamansa kuljetuspalvelua asteikolla 0–10. Lisäksi asiakas voi antaa vapaamuotoista palautetta.
Kyselyn tavoitteena on varmistaa, että Kela-taksia käyttävät asiakkaat saavat sellaista palvelua, mitä Kela edellyttää. Saatujen vastausten avulla Kela kehittää palvelua edelleen yhdessä sopimuskumppaneidensa kanssa.
Kysely lähetetään satunnaisesti valituille asiakkaille, jotka ovat käyttäneet Kela-taksia 27.2.–19.3.2023.
Lisätietoja:
- Lisätietoja tutkimuksesta voit pyytää sähköpostitse osoitteesta etaksi.teos@kela.fi
- Asiakasymmärrys ja palvelujen kehittäminen | Tietoa Kelasta | Kela
- Tietosuoja ja henkilötietojen käsittely Kelassa | Tietoa Kelasta | Kela