Kela tekee asiakkaille puhelinhaastatteluita huhtikuussa
Kela kartoittaa viikoilla 15–17 puhelinhaastatteluiden avulla asiakkaiden kokemuksia Kelan palveluista.
Kela tekee työtä palvelutoimintansa parantamiseksi. Pääsiäisen jälkeen 11.4.–28.4. välisenä aikana Kelan asiantuntijat soittavat satunnaisesti valituille asiakkaille ja pyytävät heiltä puhelinhaastatteluita.
Haastatteluilla Kela kartoittaa asiakkaiden kokemuksia Kelan palveluista ja siitä, miten Kelan palveluista välittyy luottamus asiakkaita kohtaan.
Haastattelut toteutetaan puhelinhaastatteluina. Kela lähettää etukäteen tekstiviestin tulevasta yhteydenotosta niille asiakkaille, jotka on satunnaisesti valittu haastatteluotokseen.
Tutkimukseen osallistuminen on vapaaehtoista.
Lisätietoja
• Lisätietoja tutkimuksesta voit pyytää sähköpostitse osoitteesta asiakasymmarrys@kela.fi.
• Asiakasymmärrys ja palvelujen kehittäminen | Tietoa Kelasta | Kela
• Tietosuoja ja henkilötietojen käsittely Kelassa | Tietoa Kelasta | Kela