Kela.fin kävijätilastot
Keräämme sivuston käyttäjistä kävijätilastoja. Kerätyistä tiedoista ei voi tunnistaa sinua.
Kävijätilastoja käytetään palvelun kehittämiseen ja raportointiin.
Hyväksytkö kävijätilastojen keräämisen?
Hyväksyn
En hyväksy
Lue lisää kävijätilastoinnista
Toimeentulotuki kuvitettuna | Selkokieli | Kela
Siirry sisältöön
Selkokieli
Selkokieli
Hae
Haku
Kirjaudu
Valikko
Selkokieli
Toimeentulotuki
Mikä on toimeentulotuki?
Mihin menoihin tukea voi saada?
Mitkä tulot vaikuttavat tukeen?
Miten tuen määrä lasketaan?
Miten saat tukea?
Toimeentulotuki kuvitettuna
Oikopolut
Asiakaspalvelu
Hakeminen ja maksaminen
Selkokieli
/
Toimeentulotuki
/
Toimeentulotuki kuvitettuna
Hyvä tietää, kun haet toimeentulotukea
Mitä mieltä olet sivusta?
Löysin etsimäni tiedon
Löysin tiedon osittain
En ymmärtänyt asiaa
En löytänyt etsimääni
Sivu päivitetty 16.6.2026
Siirry Toimeentulotuki-sivulle