Käyttökatko asiointipalveluissa 22.4. klo 06.00–08.00 Lisätietoja
Yhteystiedot
Tiesitkö, että...
Viestintä palvelee tiedotusvälineitä numerossa 020 634 7745 arkisin 9–16.
Viestintä
Viestintä on tärkeä osa koko Kelan ja kaikkien kelalaisten työtä. Kela palvelee yhtenäisesti kaikkia kansalaisia ja viestii avoimesti palveluistaan ja toiminnastaan. Perusperiaatteena on: joka tuntee asian parhaiten, tiedottaa siitä. Viestintä vastaa Kelan asiakaslehdistä, esitteistä, mediaviestinnästä, vuosikertomuksesta ja verkkosivuista.
Etsitkö Kelan etuuksien asiantuntijaa?
Tarvitsetko paikallista tietoa Kelan toiminnasta?
Tarvitsetko apua sopivan asiantuntijan etsimiseen?
- Viestintä palvelee mediaa numerossa 020 634 7745 ensisijaisesti arkisin 9–16. Huom! Numerossa ei pystytä vastaamaan henkilöasiakkaiden etuustiedusteluihin.
- Viestinnän yhteystiedot
Muu mediapalvelu
Julkaisut
Kaipaatko tietoa omasta hakemuksestasi tai tukipäätöksestäsi?
Ajankohtaista
-
Kuntoutusrahaa ja matkakorvausta ei voi saada veikkausvaroin rahoitetun kuntoutuksen perusteella 1.1.2022 alkaen -
Kelan chattirobottipalvelu uudistuu – ”Olen chattirobotti Kela-Kelpo. Kuinka voin auttaa?” -
Uniapneaa sairastaville on nyt tarjolla kuntoutusta