KelaSiirry sisältöön

Kela Mäntsälän palvelupiste

Palvelupiste palvelee vain ajanvarauksella. Voit hoitaa lähes kaikki Kela-asiat myös puhelimessa. Varaa puhelinaika osoitteessa www.kela.fi/varaa-aika tai soita palvelunumeroomme. Palvelunumerot löytyvät osoitteesta www.kela.fi/soita-kelaan. Tarvittaessa varaamme sinulle ajan palvelupisteeseen. Voit hakea etuuksia, ilmoittaa muutoksista ja lähettää liitteitä myös OmaKelassa osoitteessa www.kela.fi/omakela.

Käyntiosoite

Heikinkuja 4, 04600 Mäntsälä

Palvelupaikka kartalla (suomi.fi)

Aukioloajat

Soita ja varaa aika
Poikkeusaukioloajat
30.6.2025 - 29.8.2025
Tilapäisesti suljettu: Suljettu

Muut yhteystiedot

Kelan palvelunumerot
Kela PL 10, 00056 KELA

Esteettömyys

Reitti pääsisäänkäynnille
  • Liikkumisesteisten 2 autopaikkaa sijaitsee ulkona alle 10 m sisäänkäynnistä. Pysäköintiruudun leveys on alle 3,6 m.
  • Saattoliikenteen pysähtymispaikka sijaitsee sisäänkäynnin läheisyydessä (etäisyys enintään 5 metriä), josta sisäänkäynnille pääsee siirtymään sujuvasti.
  • Kulkureitti sisäänkäynnille on opastettu, tasainen ja riittävän leveä sekä valaistu.
  • Kulkureitillä on alle 6 m pitkä luiska, jossa on käsijohteet toisella puolella.
Pääsisäänkäynti
  • Sisäänkäynti erottuu selkeästi ja on valaistu. Sisäänkäynnin yläpuolella on katos.
  • Sisäänkäynnin ovet erottuvat selkeästi ja lasiovissa on kontrastimerkinnät. Oven ulkopuolella on riittävästi vapaata tilaa liikkumiselle esim. pyörätuolin kanssa. Ovi aukeaa automaattisesti liikkeentunnistimella.
Sisätilat
  • Asiointipiste sijaitsee samassa kerroksessa kuin sisäänkäynti.
  • Asiointipisteessä on opasteet eri tiloihin.
  • Asiointipisteen ovet eivät erotu selkeästi seinästä. Lasiovissa on kontrastimerkinnät.
  • Asiointipisteen odotustilassa ei ole vuoronumerojärjestelmää. Odotustilassa on istuimia.
  • Asiointipisteessä on esteettömäksi merkitty wc samassa kerroksessa kuin asiointipiste. Wc-istuimen toiselta tai molemmilta puolilta puuttuu käsituki.

Palvelusta vastaa

Kela

Päivitetty

30.4.2025

Apua asiointiin

Kun asioit Kelan palvelupisteessä, ota mukaasi henkilötodistus, kuten ajokortti tai passi. Jos hoidat toisen henkilön asiaa, tarvitset häneltä yksilöidyn valtakirjan ja oman henkilötodistuksesi.

Jos sinulla on mukana verkkopankkitunnukset tai mobiilivarmenne, voit hoitaa Kela-asiat palvelupisteen asiakastietokoneella. Asiakastietokoneita ei kuitenkaan ole palvelupisteissä, joissa voit asioida vain ajanvarauksella.

Voit tulla palvelupisteeseen opas-, avustaja- ja viranomaiskoiran kanssa.