Kela Tikkurilan palvelupiste
Kelan palvelupisteessä neuvotaan ja palvellaan Kelan etuuksiin liittyvissä asioissa. Voit hakea etuuksia, ilmoittaa muutoksista ja lähettää liitteitä myös OmaKelassa osoitteessa www.kela.fi/omakela. Voit myös varata ajan puhelinpalveluun. Lue lisää osoitteesta www.kela.fi/varaa-aika.
Käyntiosoite
Vernissakatu 4, 01300 Vantaa
Palvelupaikka kartalla (suomi.fi)Aukioloajat
- Maanantai 9 — 12
- Tiistai 9 — 12
- Keskiviikko 9 — 12
- Torstai 9 — 12
- Perjantai 9 — 12
Muut yhteystiedot
Kelan palvelunumerotEsteettömyys
- Ainoa esteetön autopaikka sijaitsee ulkona yli 10 m sisäänkäynnistä. Pysäköintiruudun leveys on alle 3,6 m.
- Saattoliikenteen pysähtymispaikka sijaitsee sisäänkäynnin läheisyydessä (etäisyys enintään 5 metriä).
- Kulkureitti sisäänkäynnille on epätasainen ja kapea sekä valaistu.
- Sisäänkäynti erottuu selkeästi ja on valaistu. Sisäänkäynnin yläpuolella on katos.
- Sisäänkäynnin yhteydessä on 3 peräkkäistä porrasaskelmaa.
- Sisäänkäynnin yhteydessä on alle 6 m pitkä luiska.
- Sisäänkäynnin ovet erottuvat selkeästi ja lasiovissa on kontrastimerkinnät. Ovi aukeaa painikkeen avulla automaattisesti.
- Sisäänkäynnin yhteydessä on yli 2 cm korkeita kynnyksiä.
- Asiointipiste sijaitsee samassa kerroksessa kuin sisäänkäynti.
- Asiointipisteen ovet erottuvat selkeästi. Lasiovissa on kontrastimerkinnät.
- Asiointipisteen odotustilassa on vuoronumerojärjestelmä ja istuimet.
Palvelusta vastaa
Kela
Päivitetty
22.4.2025
Apua asiointiin
Kun asioit Kelan palvelupisteessä, ota mukaasi henkilötodistus, kuten ajokortti tai passi. Jos hoidat toisen henkilön asiaa, tarvitset häneltä yksilöidyn valtakirjan ja oman henkilötodistuksesi.
Jos sinulla on mukana verkkopankkitunnukset tai mobiilivarmenne, voit hoitaa Kela-asiat palvelupisteen asiakastietokoneella. Asiakastietokoneita ei kuitenkaan ole palvelupisteissä, joissa voit asioida vain ajanvarauksella.
Voit tulla palvelupisteeseen opas-, avustaja- ja viranomaiskoiran kanssa.