Avbrott i e-tjänsterna 21.5 kl. 6–20 Mer information
Avbrott i tidsbokningssystemet 21.5 kl. 6–20 Mer information
En störning har upptäckts i FPA:s distansservice Mer information
Kontakta oss
FPA:s strategi
FPA:s strategi innehåller tre mål som anknyter till varandra:
- stärkt förtroende och samarbete
- utveckling av kundupplevelsen
- datarörlighet och utnyttjande av information.
FPA:s vision beskriver vikten av vårt arbete:
Nära människan. Välfärd genom kunskap, stöd och samarbete.
Strategiska mål
Vi konkretiserar vår strategiska riktning med hjälp av en nyckelresultatshelhet
Vid FPA har vi tagit i bruk en modell för målstyrning, OKR. Vår nyckelresultatshelhet består av mål som preciserar strategin och nyckelresultat som visar hur framgångsrik strategin är.
Nyckelresultatshelheten beskrivs i vår strategipresentation.
Bekanta dig med FPA:s strategipresentation
Nyckelresultatshelheten beskrivs i vår strategipresentation.